V dnešní moderní době plné techniky není kávovar nic zvláštního. Je to stroj běžně dostupný, ty nejobyčejnější si může pořídit téměř každý. Koupit si však stroj, který bude přesně vyhovovat vašim požadavkům a bude spolehlivě splňovat vaše očekávání, není jednoduché. Nejdůležitější je vědět, co člověk od svého budoucího domácího pomocníka požaduje. Ostatní je nejlepší nechat na odbornících. Úplně nejjednodušší způsob, jak získat kvalitní kávovar za dobrou cenu, ušetřit spoustu času a trápení se špatně vybraným strojem, je nákup on-line, tedy přes specializované internetové stránky.
Trh s přistroji na výrobu kávy je dnes tak široký, že je velice těžké se v něm orientovat a vybrat si produkt vyhovující vašim požadavkům. Pro člověka, který nemá čas pobíhat po obchodech s bílou technikou a pročítat parametry jednotlivých kávovarů, je ideální nákup přes internet. Jediné, co dotyčný potřebuje, je přístup k internetu a představa o tom, co by měl jeho kávovar umět a splňovat. Pak jen stačí vyhledat na internetu stránku prodávající kávovary a odeslat odborníkovi dané firmy žádost o radu.
Jedním ze seriozních internetových obchodů, nabízejících široký sortiment kávovarů a veškerého příslušenství, je stránka kavovary online. Nejen, že obchodník odpoví rychle na váš dotaz, ale stroj vám dovezou až domů, postarají se o veškerý záruční servis, po domluvě je možné nechat si kávovar předvést a popřípadě se dotázat telefonicky na obsluhu, což u všeobecných shopů s nabídkou tisíce položek vůbec nejde.
Ovšem pozor! Ne všechny stránky prodávající kávovary jsou spolehlivé. Některé sice nabízí oslňující výhodnou nabídku a stroje i o několik tisíc levnější než v jiných obchodech, neposkytují však následně záruku nebo záruční servis, popřípadě se může stát, že kávovar je dovezený z Německa nebo jiné sousední země a budete se marně dožadovat českého nvodu k použití. Je jasné že záruku musí ze zákona poskytnout, dokonce i český návod, ale praxe je bohužel jiná. Budete marně telefonovat, emailovat a nebo posílat kávovar na záruku. Nikdo ale nebude reagovat a nebo se dokonce dočkáte rady aby jste kontaktovala jinou firmu která Vám v žádném případě není povinna poskytnout pomoc nebo servis. Tato povinnost je dána ze zákona prodejci popř. firmě se kterou má prodejce smluvní vztah na zajištění těchto služeb.
Při čtení tohoto článku jsem si říkal že to píše někdo kdo vůbec nemá tuto zkušenost.Poslední odstavec mně ale přesvědčil že má.I já se nechal nachytat na cenu která byla opravdu super.Koupil jsem kávovar o 3000 Kč levněji. Ale , , , , hned jak jsem ho zapnul zjistil jsem že se chová nějak divně a český návod nikde.Volal jsem prodejci a zjistil že prodejce je z německého příhraničí a ten mi klidně řekl že mají na stránkách někde napsané že český návod nedávají a řídí se zárukou EU. Takže ? Mám smůlu a ať si najdu někoho kdo mi to opraví a vysvětlí oni jsou jen obchod nic víc nic míň.Našel jsem opravnu a za opravu zaplatil 8000,- No teď budu jen doufat že se s kávovarem už nic nestane.Nebudu tady uvádět kde jsem koupil ale vyhněte se webům jako je zalacino,megafoto a spol
Dobrý den,
opravdu jsem náhodou zabrousila na tyto stránky a po přečtení recenze od pana Radka, cítím potřebu reagovat. Nicméně se obávám, že tento příspěvěk je stejně pouze reklama na stránky a proto se budu trochu zdržovat. Všeobecbě platí: Nové výrobky máte v záruce!! Proto z nás prosím nedělejte osly, že ste byl donucen si opravu stroje zaplatit z vlastní kapsy. Skoro všechny domácí spotřebiče jsem zakoupila mimo ČR a i když jsem již párkrát řešila reklamaci, nikdy nebyl problém.
Stejně tak pokud jste opravdu tak zručný na internetu, že jste schopen objednat zboží z e-obchodu, zkuste si i stáhnout ten důkležitý návod k obsluze v češtině. Vaše recenze je úsměvná!!
Nezlobte se na mně ale co to je za kravinu? Jen velice málo firem má EU záruku. Já si koupil kávovar v Rakousku v METRU a výhradní zástupce pro ČR mně se záruční opravou vyhodil. Kontaktoval jsem emailem výrobce a ten mi řekl ať uplatním záruku kde jsou koupil stroj že každá země má jiné postupy. No ve finále jsem neušetřil a ještě mně to stálo dost času protože reklamace nešla ani zaslat poštou